Oferta Biura Rachunkowego FINICA

    • Księgi przychodów i rozchodów
    • Księgi ryczałtu ewidencjonowanego
    • Rejestry dotyczące nabyć i dostaw wewnątrzwspólnotowych
    • Ewidencja VAT, Ewidencja środków trwałych
    • Rozliczenia VAT rolników
    • Rozliczenia kadrowe i płac
    • Rozliczenia ZUS
    • Deklaracje PIT, VAT, VAT UE, PCC
    • Reprezentacja podatnika przed Urzędem Skarbowym i ZUS

Księgi rachunkowe

    • tworzenie Planu kont indywidualnie pod potrzeby firmy.
    • wspólnie uzgadniamy i doradzamy wariant rachunku zysków i strat w zależności od potrzeb informacyjnych i zarządczych firmy.
    • istnieje również możliwość dostosowania planu kont do celów kontrolingowych. Analizując działalność firmy proponujemy jak najlepsze warianty rozwiązań, usprawniające procesy informacyjne i decyzyjne.
    • tworzenie polityki rachunkowości
    • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
    • dekretacja dokumentów
    • uzgadnianie kont rozrachunkowych, monitoring płatności
    • zestawienie obrotów i sald
    • prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT
    • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
    • prowadzenie ewidencji wyposażenia
    • sporządzanie deklaracji podatkowych
    • sporządzenie sprawozdania rocznego, a na życzenie klienta sprawozdań kwartalnych, miesięcznych
    • sporządzanie sprawozdań do urzędu statystycznego
    • reprezentowanie Klienta przed U.S. i ZUS
    • archiwizacja dokumentów w siedzibie firmy

Podatkowe księgi przychodów i rozchodów

    • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
    • księgowanie zdarzeń gospodarczych w PKPiR
    • prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT
    • rozliczenia VAT rolników
    • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
    • prowadzenie ewidencji wyposażenia
    • sporządzanie deklaracji podatkowych
    • sporządzenie zeznania rocznego
    • przygotowywanie bilansów
    • reprezentowanie Klienta przed U.S. i ZUS
    • archiwizacja dokumentów w siedzibie firmy

Ewidencje podatkowe ryczałtu ewidencjonowanego

    • sprawdzenie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
    • zapis przychodów w ewidencji sprzedaży
    • wyliczenie zobowiązania podatkowego
    • prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupów VAT
    • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
    • prowadzenie ewidencji wyposażenia
    • sporządzenie zeznania rocznego
    • reprezentowanie Klienta przed U.S. i ZUS
    • archiwizacja dokumentów w siedzibie firmy

Kadry i płace

1. Dokumentacja i ewidencja personalna pracowników

    • prowadzenie akt osobowych
    • przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (min. umowa o pracę, wypowiedzenie, świadectwo pracy, inne)
    • prowadzenie dokumentacji dotyczącej potwierdzania obecności oraz absencji pracowników
    • prowadzenie ewidencji czasu pracy
    • sporządzanie harmonogramów czasu pracy
    • sporządzanie regulaminów wewnętrznych pracodawcy (regulamin pracy, regulamin wynagradzania, regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych)
    • akta pracownicze przechowujemy w siedzibie firmy

2. Dokumentacja i ewidencja związana z umowami o pracę

    • sporządzenie listy płac
    • prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników
    • sporządzanie deklaracji podatkowych
    • listy płac wraz z dokumentami płacowymi przechowujemy w siedzibie firmy

3. Dokumentacja umów-zleceń i umów o dzieło

    • prowadzenie ewidencji podatkowej zleceniobiorców
    • przygotowywanie umów zleceń / o dzieło
    • sporządzenie listy płac umów-zleceń / o dzieło
    • sporządzenie deklaracji podatkowych
    • listy płac wraz z dokumentami płacowymi przechowujemy w siedzibie firmy

4. Prowadzenie dokumentacji ZUS

    • sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS
    • sporządzanie deklaracji ZUS
    • prowadzenie dokumentacji zasiłkowej (zasiłek chorobowy, macierzyński, opiekuńczy)
    • przygotowywanie raportów RMUA za okresy miesięczne
    • wszelkie dokumenty do ZUS przekazujemy drogą elektroniczną z wykorzystaniem własnego podpisu elektronicznego

FINICA Kancelaria Finansowa zajmuje się również przygotowywaniem biznes planów. Swoją ofertę kierujemy szczególnie do osób planujących w najbliższym czasie założyć własną działalność gospodarczą i skorzystać przy tej okazji z dotacji uzyskiwanych z Powiatowych Urzędów Pracy lub z Działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Jesteśmy w stanie sporządzić biznes plan pod każdy rodzaj działalności gospodarczej: firmy usługowe, handlowe, produkcyjne a także firmy z sektora rolnego.

Obsługujemy w tym zakresie klientów z terenu całej Polski, zapewniamy profesjonalną obsługę, fachową wiedzę, doświadczenie w zakresie sporządzania biznes planów poparte rekomendacjami od dotychczasowych klientów.

Sporządzone przez nas biznes plany są przygotowane profesjonalnie, z należytą starannością i dokładnością.

Biznes plan sporządzany jest w terminie ustalonym z klientem, jednakże okres ten nie trwa dłużej niż 2 tygodnie. Na życzenie klienta wprowadzamy bezpłatnie poprawki do biznes planu oczywiście w ramach wcześniej ustalonego projektu.

W zakres naszych usług wchodzi również wypełnienie wszelkich wniosków i formularzy o przyznanie dotacji oraz pomoc w przygotowaniu dokumentacji. Szczegółowo wyjaśniamy wszelkie wątpliwości. W całym okresie sporządzania biznes planu jesteśmy w ciągłym kontakcie z klientem, na bieżąco informujemy o etapie prac.

Po otrzymaniu dotacji pomagamy w założeniu działalności gospodarczej i doradzamy w zakresie otwarcia rachunku firmowego, jest możliwość również skorzystania z oferty linii debetowej dla nowych podmiotów.

Koszt sporządzenia biznes planu ustalany jest indywidualnie, zadzwoń do nas pod nr 23/655 15 15 lub wyślij formularz zgłoszeniowy i oszacujemy cenę wykonania usługi.